2015. május 11., hétfő

Találkozások

Mogyival beszélgettünk arról (meg máshol is feljött a téma), hogy mennyire szar már, hogy a kisgyerekes anyukákkal nem találkoznak az emberek. Mondtam mogyinak, hogy ez nem gyerek függő. Egyszerűen egy csomószor nem érünk rá egymással találkozni, mert nekem pl olyan a munkaidő beosztásom, hogy nem tudok csak este találkozni, egy kisgyerekesnél viszont az nem jó, mert már vacsoráztat, altat ilyesmi.
Aztán mondtam mogyinak, hogy nem is egy olyan ismerősöm van, aki sorozatban mondta le a találkozásainkat, függetlenül attól, hogy szülő vagy nem szülő, és ha 3-4 ilyen van akkor egy idő után az ember már nem próbálkozik, mert valószínűleg nem kíváncsiak rá. Van nem egy barátom, akit talán egy éve, hogy nem láttam, de egyszerűen akárhányszor jeleztem, hogy jönnék hozzájuk, SOSE volt jó, pedig volt, hogy hetekkel korábban szóltam, hogy jönnék, mert én ekkor érek rá. Aztán persze megy a vinnyogás, hogy mert senki se találkozik velük, csak a szűkebb barátok.


De itt és most jelezném, hogyha valaki találkozni akar velem, az legyen már olyan kedves és írjon rám, hogy "helo mikor futunk össze?"
Eskü találni fogok egy időpontot.

2 megjegyzés:

Lorelei írta...

Na, bocsánatbocsánat! Itten jelzem, és ne haragudj, esküszöm nem arról van szó, hogy nem vagyunk rád kíváncsiak! Tényleg, becsszó! Milyen a munkaidőd? Most szombat jó neked?

Lorelei írta...

Na, bocsánatbocsánat! Itten jelzem, és ne haragudj, esküszöm nem arról van szó, hogy nem vagyunk rád kíváncsiak! Tényleg, becsszó! Milyen a munkaidőd? Most szombat jó neked?