2015. május 8., péntek

Il mio anello

Egyszer mar irtam a gyururol a nyakamban, de ma sikerult pontosan megfogalmaznom magamnak, miert is fontos nekem ugy, ahogy az hogy tengwakkal vagy runakkal dekoraljam a cuccaimat. Arrol mar irtam korabban, hogy miota meghatarozo Tolkien az en kis eletemben, igy erre most nem terek ki. A gyuru a nyakban es a tengwak is egyetemesen ugyanazt fejezik ki, en is olvastam, nekem is fontos, en is a Tolkien rajongok nagy nagy csaladjahoz tartozom. Az identitasomma valt, barhol, barmikor tudok rola beszelgetni magyarul es olaszul is. Elmosolyodom ha latom, hogy Tolkien konyvet olvas valaki a buszon, ramosolygok arra, aki gondori fat visel a polojan, roviditve meselem el a gyerekeknek barmelyik szamomra kedves Tolkien reget. Talan cpzni is ezert kezdtem el, bar pont egy tolkien idegen karakter borebe bujva csinalom ezt.  Ha tetovalasom lenne az biztos valami tengwarral irt szoveg lenne a bal vallamra. Vagy csak egy betu.

Nincsenek megjegyzések: