2015. május 24., vasárnap

Poldark

Miutan vege lett a Parenthoodnak mindenkepp masik sorozat utan kellett neznem. Valami lanyos nyugis erzelmes valaminek. Aztan Dodie mondta hogy hat ott a BBC Poldarkja, amire meg vertuk is a nyalunkat,mert Aidan Turner van benne. Na gyorsan le is szedtem azt a ket reszt amihez van magyar felirat es meg is neztem. A fohos (Ross Poldark) szerelme egy rettento unszimpi csaj, sot tkp. mindenki az, aki a gazdag retegeg alakitja, gondolom diretkt. Ja nem, Verity nem unszimpi de o meg szerencsetlen. Szoval a harmadik resztol nincs felirat magyarul. Van viszont olaszul es gondoltam teszek egy probat es megnezem ugy a harmadik reszt. A Borgiakkal probalkoztam ugyanigy de akkor belegabalyodott az agyam. De most nem. Nem mondom hogy minden szot ertettem, sot volt amit azert ertettem mert angolul tudom mit jelent de olaszul nem. De vegigneztem es sikerelmenyem volt. Szinte eszre se vettem, hogy eltelt egy ora. Szoval most buszke vagyok magamra.  )

Nincsenek megjegyzések: