2015. május 22., péntek

Nyilvánosan

Az jutott eszembe ezzel a nyilvános szoptatás dologgal kapcsolatban, hogy azért lehet belőle ekkora dolog, mert magát a szoptatást nem kezelik helyén az anyák. A szoptatás, szerintük is, egy teljesen természetes dolog, ám szerintem intim dolog, nem azért mert az evés az, hanem mert egy olyan kapcsolat van a gyerek és az anyja között, amibe senki más nem fér bele ilyenkor, és én pl kifejezetten azért vagyok zavarban akkor ha egy számomra idegen nő szoptatja a gyerekét mellettem, mert úgy érzem, hogy belekényszerítenek abba, hogy ennek az intim dolognak a részese legyek, mégis úgy kezelik mintha valami csodát művelnének, amiért meg kell őket tapsikolni. Ezt abból is gondolom, hogy nem egy anyukát, jövendőbeli anyukát ismerek, aki retteg tőle, vagy rosszul érzi magát attól, hogy nem tud vagy nem fog tudni szoptatni, mert jaj milyen rossz anya is az, aki erre nem képes. Ez kb. pont akkora baromság, mint a császár-természetes szülés témakör.
Szerintem az a fontos, hogy az a nyomorult éhes kölyök enni kapjon, hogy ezt cumiból vagy ciciből kapja, vagy ha már hozzá van táplálva akkor kanállal bébipappiból (házi vagy bolti) az szerintem baromira mindegy.
Viszont azzal, hogy ekkora hájpot csinálnak neki, kb. annyira kezd elegem lenni belőle, mint más agyon hájpolt témákból és azt hiszem ezzel nem vagyok egyedül.
Szoptassatok, etessetek, de ne vonjatok bele engem direktbe abba, aminek nem akarok részese lenni, és ha ezt megmondom, akkor ne keljetek ki magatokból, hogy hogy képzelem, hogy zavar a látvány, milyen nő vagyok én és milyen szemét és intoleráns.
Köszönöm

Nincsenek megjegyzések: