2015. október 13., kedd

Buli van

Reggel hetre jottunk. Boki elkisert. O almos es feszult es almos ehes szomjas feszult es meg a terdem is fajt. Kaptam agyikot aztan vartam. Es vartam. Es vartam. Mar kezdtem szomjan es ehen halni, amikor jott a nover hogy vegyem be a kicsi kek fel tablettat(viz meg olyan finom nem volt mint az a ket korty) s mar jottek is ertem es egyszal bugyiban vittek a mutobe. Ott mondtam az asziszens neninek, hogy ne haragudjon ha kiabalok amikor a kezembe bekotik a tut csak felek tole. Mondta h semmibaj. De olyan ugyesen tette be, hogy nem fajt es aztan el is altattak hirtelen. A kovetkezo emlekkepem, hogy zokogok, hogy nagyon faj, csopog belem az infuzio es Boki fogja es simogatja a kezemet. Nem tudom hanyszor aludtam el de o vegig ott volt velem es ameddig ki nem tessekeltek az ajton addig itt maradt. A pokol az akkor kezdodott amikor megint erezni keztdem hogy nagyon nagyon faj. Kertem fajdalomcsillapitot amit fenekbe adtak szuri formajaban en meg uvoltottem mert fajt es tu. Ja kaptama hasamba is veralvadas gatlot. Lassan tuparna lehetnek. Viszont a szuri utan 10 perccel semmi se fajt es elaludtam. Olyan ejfelig aztan hajnali haromig, amikor felebredtem hogy baromira kell pisilni. Jott a nover, hozott agytalat. Meg mindig utalok fekve pisilni. Aztan negy korul meg visszabobiskoltam es fel hat korul arra ebredtem hogy megint nagyon faj de most mar a derekam is. Ja es sose alszom haton, ugyhogy el kellett hitetni a testemmel hogy oldalt fekszem. Ma kiveszik a csovet a labombol es utana a jarokerettel jarhatok is kicsit es kimehetrk ULVE pisilni.

Nincsenek megjegyzések: