2015. október 19., hétfő

Zombi

Állítom, hogy a horrorfilmesek a mankóval mozgó emberekről mintázták a zombik mozgását. Haláli ahogy itt száguldozom a lakásban. Bár most már olyan dolgokra vagyok képes, mint a önálló hajmosás! Bizonyám! Tökre büszke vagyok magamra, mert meg tudtam mosni egyedül a hajamat, anélkül, hogy segíteni kellett volna bárkinek levetkőzni, merthogy kicseleztem magamat és a csapba mostam hajat. Isszonyatosan utáltam már, hogy csütörtök óta nem mostam meg. De azért a fürdéshez, bugyicseréhez még kell segítség, mert nem vagyok elég hajlékony, hogy elérjem a lábfejem. Ezen amúgy anno baromi jól szórakoztam. Jó igazából még mindig vicces.
Feltettem a gépre a sims3at, így ha nagyon nem tudok magammal mit kezdeni, akkor játszom a virtuális babaházzal.
Boki továbbra is hősiesen adja be nekem a szurit, és most már csak nyöszörgök.
Szerdán lesz varratszedés meg kontroll. Remélem azt mondja a dokibácsi, hogy ügyesen gyógyulok. Tegnap elcsúszott a rögzítő és meg kellett igazítani. Na az mondjuk kemény volt. Fájt is. De Miki és Boki baromi ügyesen helyre tudták tenni.
És se tegnap se ma napközben már nem kell jég. Csak éjszakára fáradok el annyira, hogy kelljen.
Előbb-utóbb tényleg szaladni fogok mint a nyuszika!

1 megjegyzés:

Elf írta...

marhajó dolgod van a két pasival :)