2015. október 7., szerda

Utolsó előtti lépés

A mai napom arra ment rá, hogy a dokival egyeztettem a műtét előtt, meg vizsgálatokat csináltak. Vettek vért, a vérvevő néni nagyon nagyon nagyon kedves volt, lefekhettem és beszélgettünk miközben vért vett tőlem és így nem estem kétségbe meg nem feszültem be annyira, mint egyébként szoktam. Néztek EKG-t meg mellkasröngtent, hogy mindenem rendben van-e. (Mindenem rendben van).
Aztán rohantam be dolgozni, kettőre be is értem.

Már csak a hétfői megbeszélés van az altató orvossal és másnap befekszem.
Két napot leszek bent, utána itthon lehet hozzám jönni, mert én sehova se mehetek tíz napig.

Most rend van és tisztaság és minden szép.

Még szereznem kell egy autót, ami hazahoz a kórházból. :) De azt csak akkor tudok, ha biztosan tudom már, hogy mikor jövök.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én 15-től 18-ig vagyok nem itt hanem máshol, ha ezen kívül esik a hazajöveteled, akkor áll az ajánlatom (nem az, hogy menj taxival ;) ) Szóval ha valami pontosat tudsz már, akkor várom a jelzésedet! (Az említett időszak alatt nagyjából elérhetetlen leszek.)

Csillagvirág írta...

15-e előtt biztosan nem jövök ki a kórházból.:( De köszönöm szépen!:)

Névtelen írta...

<---------- ENNYIRE ------------> szorítok Neked, gondolok Rád, úgyhogy minden rendben lesz!