2015. október 25., vasárnap

Séta

Tegnap itt voltak mogyiék és elmentünk játszóterezni. Először voltam kint, azóta, hogy hazajöttem a varratszedésről. Mankó nélkül mentünk, és jó volt. Janka hintázott, mi beszélgettünk, aztán itthon voltunk kicsit. Akkor már picit fájt a lábam. Este jött Boki, beadtuk a szurit. Rájöttünk Dodieval, hogy ha én csípem össze a  bőröm, akkor nem vernyákolok, hanem jobban kibírom, így azóta így csináljuk. Hajnali négyig (óraállítás szerintem háromig) beszélgettünk, és én nagyon hirtelen aludtam el.
Ma sétáltunk Bokival, nem túl nagy távolságot mentünk, mégis nagyon elfáradtam és a végére már éreztem a lábam. Annyira, hogy egész este már csak feküdtem és jegelni is kellett, mert újrarakni a fáslit meg a rögzítőt. Most kicsit jobb, nem fáj annyira, de azért fáj.

Azt hiszem most jön majd az az időszak, amikor haragudni fogok magamra, mert nem úgy működöm, ahogy szeretnék. Például csak egyesével tudom venni a lépcsőfokokat.:(

Nincsenek megjegyzések: