2015. október 15., csütörtök

Szanalmas vagyok:(

A szerdai napon kivettek a csovet a labombol es jarokerettel labra kellett allni. Hat en azt hittem elajulok olyan gyenge voltam. Pedig nagyon vagytam ra h ulve pisilhessek vegre. Aztan csak sikerult es akkor az egy unnep volt. Bejott hozzam mogyi meg apu es felviditottak. A szobatarsak is jofejek voltak meg a noverek is. Este jott Boki ea hozott nekem rozsat.:) kis boldog lett a lelkem, annyira orultem neki. Aztan odaert mirrand is es csacsogtunk kicsit. Az ejszakas nover nem volt kedves. Kirohogott mert sirtam amikor beadta a verhigitot (ja tenyleg kurva vicces volt) meg nem engedte le az agyikom pedig kertem es ugy egyaltalan nem mosolygott. Rossz is lett tole a kedvem egy kicsit. Aztan ejjel negykor keltettek minket es volt kotescsere a masik ket betegnek. Kimentem pisilni es ahog jottem vissza nezem, hogy valami langol odakint. Hogy tűz van. Kurvanagy tűz. Nem tudtam mi eg, a hatoras hirekbol derult ki hogy a tf. Ha nem szakad az eso es mas a szelirany siman mi is kigyulladunk. Borzaszto volt hallgatni ahogy durrannak be az ablakok es ahogy bedolt a teto. Brutalis. Aztan fel nyolcig visszaaludtam es akkor mar a kedves noverneni volt, aki elso este. Amikor kotest csereltek a fonoverrel, felkeltettek es amikor elkezdtem nyivakolno meg harapni a takarot mert annyira feltem hogy fajni fog, akkor mondta a fonovernek, hogy nyugi nekem kicsike a fajdalom kuszobom es a szurikra is igy reagalok. Amugy nagyon erdekes hogy a terdem vegre terdnek nez ki es nem valami elbaszot deform szarnak. Ezutan elvittek a rontgenbe es utkozben baromi jot szorakoztunk a betegszallito sraccal azon hogy mindig ki akartam probalni ezt a toloszek dolgot es mekkora kiralysag. Mentunk ket kereken is. Aztan a rontgenes neni is halal jofej violt es megnezhettem vegre hogy mit csinaltak a terdemmel. Hat kiraly. Van benne egy csavar es az tart a helyen mindent. Gyonyoru. Aztan visszavittek, jott Boki, ja elozo nap hozotr nekem egy darab bordo mankot igy venni kellett masikat parban de az nem szep. Aztan jott ocsem, osszepakoltunk a gyogytornasz megmutatta hogy kell mankozni elkoszontem, elindultunk haza taxival. Itthon aztan ocsi elment kivaltani az injekciot, en vegre lezuhanyoztam miutan korbetekertek a labam celofannal meg elmentem pisilni(egesz erdekes ugyanis nem fer el a labam...) aztan iderakta boki a gepet es vartuk ocsemet. Negy utan felhivtam a haziorvost. Uj aszisztens van aki lebaszott h minek akarok en lidoncain sprayt nem faj az a tuszuras. Meganyad... mondtam neki h en keptelen vagyok beadni magamnak es ilyen nagyon kelletlenul mondta h hat beadja ha kell. Hat ezek utan nem igazan akarom h o adja be. Boki kozben boltban volt ocsem meg hazament. Miutan Boki hazajott este hat utan komolyan egy hos volt. Beadta a szurit de hogy en kozben ugy viselkedtem mint a pokfobiasok ha pok er hozzajuk. Bogtem es total leizzadtam. De o hos volt es beadta. A legszarabb h nem tudom h legkozelebb is igy reagalok e vagy sem. Tudom hogy nem faj igazan, tudom hogy muszaj es megis rettegek tole. Igazan lehetne valami mas fobiam. Mert ez elol nem lehet elbujni mert muszaj. Boki meg nem lehet itt minden aldott este meg 19 napig hogy beadja azt a szart. Hihetetlen sok erot ad egyebkent hogy itt van velem es tudom hogyha valami nem megy akkor segit es ugy aludhattam el hogy mellettem  aludt o is. Ja meg hogy oldalt fekhettem. Hat az valami csucs erzes volt. Ettol meg szanalmas kis nyomoreknak erzem magam es mindenert bocsanatot kerek. Viszont tenyleg ad erot a diakjaim rajza is, amit kiraktam a falra. Iccaka jo volt, aludtam rendesen. Most reggel volt rossz felkelni pisilni (igen tudom h sokat irom le h pisilni menni de amjkor alap hangon 5 perc kierni a wcig akkor az egy kalandtura). Nem tudtam felallni ugyanis utana mert elfogyott az erom es ugy ereztem hogy elajulok. Igy ucsorogtem a foldon egy keveset a hatamat a hideg csempenek dontve es vartam hogy fel tudjak allni es visszajonni az agyikoba. Sikerult. Most pedig megprobalok meg aludni egy kicsit mert enyhen ugyan, de faj.

4 megjegyzés:

Elf írta...

A szurit ugy add be, hogy csapj oda egy csiposet es nem erzed a szurit :-) persze nem nagyot, csak kicsit. Nem veletlen paskoltak meg regen is a gyerekeket is.

Elf írta...

A szurit ugy add be, hogy csapj oda egy csiposet es nem erzed a szurit :-) persze nem nagyot, csak kicsit. Nem veletlen paskoltak meg regen is a gyerekeket is.

Csillagvirág írta...

Tegnap már sokkal jobban ment. Nem még mindig képtelen vagyok magamnak beadni, abban a percben hogy meglátom a tűt elkezdek bőgni, de most már nem hisztizek csak bőgök.

Elf írta...

A vegere belejossz :-)