2015. október 29., csütörtök

Szjg

Hetfo ota valami mindig faj. Hetfon-kedden a fejem tegnap es ma a labam. Faj ahogy gyogyul a seb es annyira osszement a labam, hogy ha nem figyelek, lecsuszik a rogzito a terdemre. Ettol persze nyugosebb vagyok es nehezebben alszom el. Simsezem meg olvasok. Szent Johanna Gimi 3.kotet ami arrol is szol, hogy a foszereplo  csaj a sajat hulyesege miatt hogyan kerul periferiara a baratai kozott. Most epp ott tartok, hogy a legjobb baratnoje a Virag osszeszed egy sracot es persze igy sokkal kevesebb ideje marad a foszereplore, az meg vernyakol, hogy jaj jaj de szar, hogy a dolgok valtoznak es oke h pasija lett a masiknak de azert nemar hogy o most hanyagolva van. Mondjuk itt csak 15 evesekrol van szo es sanszosan azert zavar engem ez a hozzaallas mert en sosem gondoltam igy. Valahogy mindig termeszetes volt szamomra, hogyha a barataim valakivel osszejottek, akkor ram kevesebb ido jutott, hiszen ha en jarok valakivel, akkor nekem is o az elso. Mondjuk en igyekszem ilyenkor sem elfelejteni a barataimat.  Erdekes konyv ez ebbol a szempontbol. Mi nagyon nem ilyen kamaszok voltunk. Persze a viszonzatlan szerelem meg a kuzdes, hogy legyen helyunk egy tarsasagban,(helo kriszana fele holdudvar ) megvolt de ennyire sose volt tragikus. Nekem legalabbis. En mas miatt ereztem magam egyedul, mert hala az egnek azert a barataim mellettem alltak mindig. Meg a csaladom. A masik erdekes a fiu-lany baratsag. A csaj nem veszi eszre hogx sokkal tobb a fiu baratjanak, mint barat es ezt rajta kivul mindenki latja. Tenyleg ennyire egyszeruek lennenk? Sanszosan igen.  Amugy siman ajanlott olvasmannya tennem a konyvet hetediktol. Rengeteg film es konyv es zeneajanlo van benne burkoltan es ez jo.

Nincsenek megjegyzések: