2013. április 25., csütörtök

Álláskeresés indul!

Igazából a szakmai állásokat pályázgatom/nézegetem már egy ideje, most viszont ráálltam arra, hogy majdnem akármit!
Közben nagyon vicces kis állásokra bukkanok. A kedvencem eddig ez volt:
http://www.expressz.hu/fenott-tartalmu-oldal-munkatarsat-keres-45743647/

Úgy el tudom képzelni mi lehet a meló.:D

Megpályáztam egy egésznapos babysitter állást is egy olasz családnál. Jó lenne ha otthon is használhatnám még a nyelvet a nyelvvizsgán túl is, amiről ebben a percben azt gondolom, hogy biztos nem fog sikerülni, de persze ez hülyeség. Még nem kaptam levelet róla, hogy hol lesz pontosan maga a vizsga, de néztem a honlapot nincs még beosztás.


Szóval most ráállok az álláskeresésre, és nagyon remélem, hogy május végére már lesz valami, akármilyen meló. Nem vagyok válogatós ezen a téren. Csak fizessen és legyen kvázi tisztességes munka. (Szóval azért kurvának mégse mennék el, na.)

1 megjegyzés:

Elf írta...

kis válogatós :DDDDD