2013. április 25., csütörtök

Bastardo facebook...

A bastardo fattyút jelent... Egyszer vagy kétszer hallottam itt, amikor egymásnak üvöltötték srácok...

Egyébként jó kis szó... tetszik...

Szóval az történt, hogy éppen nagyban chateltem több emberrel is, meg a falon is ment a diskurzus itt ott, tehát használatban volt a rendszer, amikor is felpattan nekem, hogy azonosítsam magam. Mondom hö? Mifa?? Mit csináljak? Beírom szépen a nevem, erre kidob, hogy nem létező személy, hamis név. MI?? Anyád jól van egyébként? (Ja mindezt olaszul mert olaszra volt állítva a face.) Várok tíz percet, próbálom megint, megint nem enged. Próbáltam a telefonszámommal, mire közölte, hogy ehhez a számhoz nem tartozik profil. Na itt már kezdtem nem kicsit nagyon ideges lenni, mert nem szerettem volna újra regisztrálni, kicsit macerás lett volna. Aztán valami isteni szikra pattanhatott az agyamban, mert középre beírtam a nicknevemet, amin a barátaim hívnak és, ami, becenévként megvan adva évek óta. S láss csodát BEENGEDETT! Hát azt hittem eldobom az agyamat meg a gépet is. Viszont most ott díszeleg a becenevem a vezetéknevem és a keresztnevem között. Nem lehet megváltoztatni. Nem örülök neki, mert ezen a becenevemen csak kevesen hívnak a barátaim  közül...

Mert nálam úgy van, hogy a hivatalos helyeken,munkában az első keresztnevemet használom. A családom és a közeli barátaim ennek a becézését használják, a barátaim pedig a nicknevemen hívnak (már aki).

Szóval, most már kezdek lenyugodni, de volt egy bő fél órám, ameddig NAGYON ideges voltam.

1 megjegyzés:

Elf írta...

végülis az egy jó név, tehát nem ciki, úgyhogy annyira nem vészes