2013. április 11., csütörtök

North and south

Dodie jóvoltából (kiküldte dvd-n) sikerült megnéznem a fenti címet viselő sorozatot. Ez egy 4 részes BBC csoda. Szeretem a BBC sorozatokat, mert igényesek. Igényesek a jelmezek, a színészek kiválasztása, a díszlet, a zene minden igényes benne. A következő részek spoileresek lesznek sorry.:)

Ezt konkrétan Richard Armitage miatt néztem meg. Az a pasi egyszerűen gyönyörű. Mindene szép neki, a szeme, az arca, a mosolya, a keze... a hangja... Szóval aahh. szerelem.
De eddig nem tudtam, hogy mennyire jó színész.

Egyszerűen elhiszem neki, hogy ő egy 1800-as évek vége 1900-as évek eleje korabeli gyártulaj, aki kőkemény, de becsületes és tisztességes. Elhiszem neki, hogy szerelmes, hogy fáj a szíve (engem, engem vegyél feleségül!!!), látni a szemén, hogy mindjárt sír (és akkor feltámad bennem a vágy, hogy megsimogassam és mondjam neki, hogy ne félj minden rendben lesz), látni a tartásán, amikor megtörik és látni, amikor boldog. Egyszerűen zseniális.
A többi színész is jó, de hát én ugye miatta néztem meg a sorozatot (ezután más filmjeit is látni akarom). Hogy azért róluk is ejtsek szót, A Nicolast játszó pasit tuti láttam már valahol, és az öreg dajkát alakító nő is szeretnivaló. Meg persze Mrs. Thornton. Hogy az a nő hogy tudott végig ilyen fa arcot vágni, miközben a szeme mindent elárult...

Szóval ajánlom megnézésre ezt a sorozatot, függetlenül attól, hogy hány éves vagy, fiú/férfi vagy lány/nő, hol élsz, mit csinálsz, mi a hobbid stb.

Oldalt pedig a sorozat témája zongorán.


Nincsenek megjegyzések: