2013. április 8., hétfő

Para van...

Tegnap ugyebár voltam nagyot kirándulni. Kirándultam én már máskor is,és lépcsőzni is szoktam, de most valami nagyon elcsesződött a rendszerben, mert rohadtul fáj a jobb térdem. Ez volt műtve is annak idején (asszem).


Konkrétan ott fáj ahol a szárkapocsi oldalszalag van, meg a külső ízületi porc. Még sose fájt ott...
Ijesztő, mert ha ez így marad, akkor búcsút mondhatok a bringázásnak meg a nagy túráknak, amiket pedig nagyon nagyon tervezek már...

Utálom... 

6 megjegyzés:

Lorelei írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lorelei írta...

Váá, francba, hogy nem tudom használni a technikát. Szóval, azt írtam az előző kommentben, hogy új blogsablont csináltam, felbuzdulva a tiéden, de valamit elrontottam, mert hiányzik a szerkesztés/új bejegyzés funkció megnyitáskor, és ebben kértem segítséget. De aztán inkább visszaállítottam a régit, a kommentet meg kitöröltem, lévén nem aktuális, de így csak annyi látszik, hogy ki van törölve egy komment. Eh. Na, mindegy.

Nem kéne megröntgenezni a térded?

Csillagvirág írta...

Most már jól van a térdem, nem fáj. Egy napi fásli+sok pihenés+lóbalzsam helyre tette, de rohadtul megijedtem...

A kommentelést úgy tudod megcsinálni, hogy be kell állítani, hogy felugorjon az ablak. Nekem a húgom csinálta meg.

Lorelei írta...

Lóbalzsam? Te aztán nem viccelsz, ha hatékonyságról van szó:)

Csillagvirág írta...

A cél érdekében mindent!:D

Lorelei írta...

Egyébként ez ugyanaz a térded, ami amúgy is szokott fájni, csak most máshol? Mert akkor azért lehet, hogy itthon ki kéne vizsgálni megint, nem?
A fő, hogy már nem fáj:)